CoCo 李玟- 美夢


曲\編曲:陳穎見 詞:姚謙
亮亮亮亮的夢
夢夢夢夢的伸展
展展展展開了我
我我我我們的紅地毯
美要多久
(Rap: Oh love is pristine, boy)
夢想是最優雅的動作
(Rap: Girl whatchu waiting for)
愛讓自己younger and longer
勇敢追求自己的夢
(Rap: So fragile, so vulnerable, But I love ya, that』s for sure)
Baby we're pretty girls
Oh pretty girl
跟著我
I'm a Barbie Girl
In a Barbie world
Baby we're pretty girls
好得得得得就像那首
I'm a Barbie girl
In a Barbie world
What you gonna do
沿著紅地毯
夢走過來就像跳舞
Baby we're pretty pretty girls
Baby we're pretty pretty girls
看著我   聽著我
自信讓世界多顏色
我記得   一個夢
幸福要主動
younger and longer

0 意見:

張貼留言