陶晶瑩- 是愛 feat.方大同

作詞:陶晶瑩  作曲:方大同  編曲:方大同 @ P. R. C.、Derrick Sepnio @ P. R. C.
Yesterday
all my dreams they seemed so very far away
Now that you ve came
in my life I ve changed in every way
Inside of you I see the
light girl it s just you and me
You know it s love love love love

曾經太委屈不想碰愛情
可是遇見你氣氛特別的甜蜜
你總是傾聽溫柔的回應
忽然間我才真正瞭解過去等待的意義

都不需要再解釋你的故事
誰沒幾個不堪情侶
我們一起宣誓把烏雲般的往事
都忘了吧我要說

Yesterday
all my dreams they seemed so very far away
Now that you ve came
in my life I ve changed in every way
Inside of you I see the
light girl it s just you and me
You know it s love love love love love

愛你的背影開車的自信
不用試探你因為你讓我相信
信你的深情信你的努力
你描述的未來畫面裡好像都有我身影

都不需要再解釋你的故事
誰沒幾個不堪情侶
我們一起宣誓把烏雲般的往事
都忘了吧我要說

Yesterday
all my dreams they seemed so very far away
Now that you ve came
in my life I ve changed in every way
Inside of you I see the
light girl it s just you and me
You know it s love love love love love

因為你因為你我是自己
因為愛因為愛不曾放棄
因為我因為我那麼確定要和你好好地
也或許這一路會有風雨
比如說你對我漸漸冷靜
那麼你那麼我只要想起
初相遇那時的約定

Yesterday
all my dreams they seemed so very far away
Now that you ve came
in my life I ve changed in every way
Inside of you I see the
light girl it s just you and me
You know it s love love love love love

0 意見:

張貼留言