Che'Nelle 香奈兒- Baby I Love U Story

作詞:Tee  作曲:HIRO、Tee、Ryosuke Ima
I love U 我愛你 I love U 我愛你
I have found the only one 你是我所追尋的那個唯一
Only one That is meant for me 那個我命中註定中的唯一
U're always on my mind 你永遠在我心中
I'll go through whatever 我將為此不顧一切
Me and U will ride into eternity 你和我將駛入永恆
Baby we can go places 寶貝我們能抵達一切地方
Maybe a trip around the world 或者一場環球旅行
As U and I look up into the clouds 當你和我一起看天空的雲彩
I keep tellin' myself 我一直告訴我自己
I gotta tell him how I feel inside 我一定要告訴你我的內心感受
I guess I la-la but I keep holdin' back 我猜我啦啦~一直在膽怯
Cos I don't wanna scare U away 因為我不想把你嚇跑~
Yeah it's just me, so frustrated 是的這就是我,如此挫敗
I wish I'd say it naturally 我希望我能將它自然的說出口
My heart is racing 我的心跳在加速
Cos boy I want U constantly 因為男孩我一直堅定的想要得到你
Me and U and now chemistry 你和我和此刻的化學作用
It's so amazing that I want it more 如此神奇我想要更多這樣的神奇!
But I can't help bout think that U have some1 else 但是我無法自製的想你或許已經有了別人在身邊
Don't wanna pay my mind attention this way 別想這樣吸引我的心的注意力
I try to block it out 我會試著阻止它!
All this time with you 和你在一起的這時間
I can't believe I have a doubt 我無法相信我還有質疑
I'm so crazy but U could save me 我已經那麼瘋掉而你卻能拯救我
Baby , please let me know U're in love with me 寶貝請讓我知道你也在愛著我
(Baby I don't know why) 寶貝我不知道為什麼
I'm telling stories in my head 我在自己的腦袋中講故事
Now I can't sleep at night 現在到了夜晚我無法入睡
(And baby U donno why) 而寶貝我不知道為什麼
Leavin' me tonight 今夜就離開我
It just don't feel right 我只是覺得不對勁
But I can't wait til I'll be seeing U here again 但是我又迫不及待直到在這再次見到你
I'm tryin to break my insecurities so I can explain 我在試著打開心防讓我能解釋
Everything I wanna say that I kept inside 一切我想說的話我都將他們存在心裡
What's all around me baby I don't care 在我身邊的一切寶貝我並不關心
Ur face is all I see when U're not here 當你不在你的臉頰是我所能看到的一切的一切
And I'm so surprised though I get carried away 而我又如此驚訝然後還是為你著迷
I could lose a day 我可以丟掉一天
From thinkin U might not feel the same 只因一直在想你是否也在有同樣的感覺
But let me just say 但是只讓我說
I gotta turn it up 我要將它開啟
Cos it don't matter 因為沒有關係
Baby it's time I trust what I feel 寶貝是時間相信我的感覺
And I need Ur love to follow me 我需要你的愛跟隨我身邊
Cos now U know that u're my world 因為現在你知道你是我的世界
My everything, everything 我的一切我的一切
Now baby when I sleep at night 寶貝到了夜晚我無法入睡
I close my eyes and smile 我合上雙眼又笑了起來
And when I'm kissing U 當我親吻你的時候
I feel my body light up inside 我感覺身體裡被照亮
I hope U never ever think bout lettin me go 我相信你絕不絕不想讓我離開
If I don't have U baby 如果不能擁有你寶貝
I would rather be on my own 我寧願一個人生活
What we have is so untouchable 我們所有的一切是如此無法觸及
Unbreakable and we will go on and on 堅不可摧而我們將一直持續。

永不停止。

Baby I love U 寶貝我愛你 I love U 我愛你 I love U 我愛你
I have found the only one 你就是我所追尋的那個唯一
Only one That is meant for me 那個我命中註定的唯一
U 're always on my mind 你永遠在我心中
I'll go through whatever 我將為此不顧一切
Me and U will ride into eternity 你和我將駛入永恆
Baby I love U 寶貝我愛你 I love U 我愛你 I love U 我愛你
I swear U're the only one 我發誓你是唯一 Only one 唯一
Nothing's gonna change 沒有什麼可以改變
I'm always by Ur side 我將永遠在你身邊
This is forever 這就是永遠
Like the stars my love will shine next to Ur heart 像那些星星我的愛將永遠閃耀在你心間
We will light a fire if we're in the dark 若我們在黑暗中我將為你點起火焰
And I 'll be a fighter if we're apart 若要我們分離我為你成為鬥士
We can't tell what's comin' but I'm not worried 我們不能說有什麼將會來臨但是我不擔心
Cos I believe in us in love 因為我相信我們如此相愛
Baby I love U 寶貝我愛你 I love U 我愛你 I love U 我愛你
I have found the only one 你就是那個我所追尋的唯一 ]
Only one That is meant for me 那個我命中註定的唯一
U're always on my mind 你永遠在我心中
I'll go through whatever 而我將為此不顧一切
Me and U will ride into eternity 你和我將駛入永恆
Baby I love U 寶貝我愛你 I love U 我愛你 I love U 我愛你
I swear U're the only one 我發誓你是那個唯一
Only one 唯一 Nothing's gonna change 沒有什麼可以改變
I'm always by Ur side 我會永遠在你身邊 This is forever 這就是永遠
Like the stars my love will shine next to Ur heart 如星星般我的愛將永遠閃耀在你心間!

0 意見:

張貼留言