P!nk- True Love ft. Lily Allen


作曲:Greg Kurstin、Lily Rose Cooper、P!nk
Sometimes I hate every single stupid word you say
常常我根本恨死了你說的每個無腦的言語
Sometimes I wanna slap you in your whole face
常常我根本就想賞你一個大大的巴掌
There's no one quite like you
但是沒有人像你一樣
You push all my buttons down
只有你能把我的按鈕統統關掉
I know life would suck without you
而我知道,少了你,我的人生將會爛透了
 
At the same time, I wanna hug you
有時候我好想擁抱你
I wanna wrap my hands around your neck
卻又想同時把你勒死
You're an asshole but I love you
你根本就是一個超級大混蛋,但是我愛你
And you make me so mad I ask myself
你讓我生氣到我不斷問自己
Why I'm still here, or where could I go
我怎麼還在這裡,我能去哪裡 
You're the only love I've ever known
你是我唯一知道的真愛
But I hate you, I really hate you,
但是我恨你,根本就恨透你了
So much, I think it must be
恨到我覺得這一定就是

True love, true love
真愛,真愛 (其實我根本覺得這叫業力)
It must be true love
這一定就是真愛
Nothing else can break my heart like
沒有什麼東西可以像你一樣讓我傷心了
True love, true love
真愛,真愛
It must be true love
這一定就是真愛
No one else can break my heart like you
沒有人可以像你一樣讓我傷心了

Just once try to wrap your little brain around my feelings
一次就好,請你小小的腦袋也顧及到我的感受
Just once please try not to be so mean
一次就好,請你不要這麼刻薄
Repeat after me now R-O-M-A-N-C-E-E-E
跟我重複念一次~ㄌㄤˋ ㄇㄢˋ 
Come on I'll say it slowly
在跟我念一次,我會再念慢一點
You can do it babe   
你可以的寶貝~!
At the same time, I wanna hug you
有時候我好想擁抱你
I wanna wrap my hands around your neck
卻又想同時把你勒死
You're an asshole but I love you
你根本就是一個超級大混蛋,但是我愛你
And you make me so mad I ask myself
你讓我生氣到我不斷問自己
Why I'm still here, or where could I go
我怎麼還在這裡,我能去哪裡 
You're the only love I've ever known
你是我唯一知道的真愛
But I hate you, I really hate you,
但是我恨你,根本就恨透你了
So much, I think it must be
恨到我覺得這一定就是

True love, true love
真愛,真愛 (其實我根本覺得這叫業力)
It must be true love
這一定就是真愛
Nothing else can break my heart like
沒有什麼東西可以像你一樣讓我傷心了
True love, true love
真愛,真愛
It must be true love
這一定就是真愛
No one else can break my heart like you
沒有人可以像你一樣讓我傷心了

Why do you rub me up the wrong way?
你怎麼總是可以惹毛我
Why do you say the things that you say?
你怎麼可以說出那些話
Sometimes I wonder how we ever came to be
我常常很納悶我們是怎麼在一起的
But without you I'm incomplete
但是少了你,我會怎麼都不完整

True love, true love
真愛,真愛 
It must be true love
這一定就是真愛
Nothing else can break my heart like
沒有什麼東西可以像你一樣讓我傷心了
True love, true love
真愛,真愛 
It must be true love
這一定就是真愛
No one else can break my heart like you
沒有人可以像你一樣讓我傷心了
No one else can break my heart like you
沒有人可以像你一樣讓我傷心了
No one else can break my heart like you
沒有人可以像你一樣讓我傷心了

1 意見:

匿名 提到...

【梁丸】前華航空姐「網紅Qbee張比比」,被老公曝光偷吃攝 原址:https://katfile.com/users/lkk112/
短址:http://nez.cc/n9xuP0

張貼留言