Maroon 5- Maps

 [Verse 1]
I miss the taste of the sweet life
我懷念那甜蜜的曾經
I miss the conversation
我想念那些真心的交流
I’m searching for a song tonight
我找尋適合今夜播放的歌曲
I’m changing all of the stations
我換掉了那些常聽的電台
I liked to think that we had it all
我曾享受去描繪擁有彼此後的那些時光
We drew a map to a better place
為此還畫了美麗的藍圖
But on that road I took a fall
但在路途上我卻跌了一跤
Oh baby why did you run away?
寶貝,為何你卻要跑走呢?

[Pre-hook]
I was there for you
我曾在那裡等待著你
In your darkest times
在你最黑暗的時刻
I was there for you
我曾一直都在那裡陪著你
In your darkest night
在你最低潮的夜晚

[Hook]
But I wonder where were you
你在何方呢?我猜想著
When I was at my worst
當我在最崩潰的那刻
Down on my knees
挫折使得我不得不低頭
And you said you had my back
是你在我的背後給我無比的勇氣
So I wonder where were you
所以,你在哪裡呢?
All the roads you took came back to me
是你踏上的路途走進我的生命中
So I’m following the map that leads to you
所以這次換我來走近你

The map that leads to you
那地圖引領著我去找尋你
Ain't nothing I can do
我沒有其他的辦法
The map that leads to you
因為那是最後的線索
Following, following, following to you
能找尋到你的身影
The map that leads to you
那地圖引領著我去找尋你
Ain't nothing I can do
我沒有其他的方法
The map that leads to you
因為那是最後的線索
Following, following, following
去找尋你的身影

[Verse 2]
I hear your voice in my sleep at night
我在夢中又聽見你的聲音
Hard to resist temptation
是難以抗拒的誘惑
Cause something strange has come over me
有一股壓抑不住的情緒竄入心頭
Now I can’t get over you
我無法將你從腦海中驅除
No, I just can’t get over you
不,我就根本放不下你啊

[Pre-hook + Hook]
[Pre-hook x2]
[Hook]

0 意見:

張貼留言